Діагностичні дослідження перед кохлеарною імплантацією

22 Січня 2019 by Mateusz Szczepanek0
IMG_5989Badania-diagnostyczne-przed-implantacją-ślimaka-1200x800.jpg

Діагностичні дослідження перед кохлеарною імплантацією – це один з елементів Програми Кохлеарних Імплантів. Функціонування цієї програми вимагає колективної роботи фахівців багатьох галузей: медицина, біомедична інженерія, акустика, сурдологопедія, психологія, спеціальна педагогіка.

       Застосування

       Лікування при використанні системи кохлеарної імплантації застосовується як у дітей, так і дорослих у випадках:

  • повної двосторонньої глухоти (долінгвальна і постлінгвальна);
  • глибокої втрати слуху;
  • відсутності позитивних результатів використання слухових апаратів;
  • часткова глухота, тобто нормальна здатність чути на низьких частотах і відсутність чутливості на високих частотах.

       Причини розладів

       Серед причин розладів слуху, які можна лікувати за допомогою кохлеарної імплантації, можуть бути:

       генетичні порушення слуху;

       травми голови;

       ототоксична дія ліків;

       вірусні та бактеріальні інфекції;

       метаболічні та мікроциркуляційні хвороби;

       акустична травма;

       ідіопатичні причини.

 

       Діагностичні процедури

       Обстеження перед операцією дає можливість провести діагностику в короткий час, тому може відбуватися в умовах госпіталізації і мати наступні елементи:

 

       Клінічна оцінка пацієнта перед кохлеарною імплантацією ґрунтується на ретельному опитуванні лікаря, включаючи детальне аудіологічне обстеження та отоларингологічний огляд. У багатьох випадках існує необхідність в консультаціях з іншими фахівцями.

       Метою аудіологічного обстеження пацієнтів-кандидатів до кохлеарної імплантації є оцінка втрати слуху та позитивних результатів використання слухових апаратів з точки зору виконання вимог до кохлеарної імплантації.

       Логопедичний огляд пацієнта перед кохлеарною імплантацією визначає рівень розвитку та функціонування мови, також оцінку розвитку слухового сприйняття за допомогою слухових апаратів.

       Педагогічно-психологічна оцінка визначає труднощі та емоційно-освітні потреби дитини з порушеннями слуху, а також людей, які беруть участь у її вихованні.

       Багаторічний досвід колективу в застосуванні цього методу та позитивні результати у розумінні мови у пацієнтів імплантами, дозволяють вважати, кохлеарну імплантацію як метод, що дозволяє чути та розрізняти звуки, а її використання є безпечним.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *