Штучний інтелект – майбутнє медичних установ
В інтерв’ю для сайту ZOZ.pl доктор наук про здоров’я, інженер Лукаш Бруські, президент Центру Слуху і Мови МЕДІНКУС пояснив читачам, наскільки важливим є використання штучного інтелекту (ШІ) у повсякденній роботі медичних закладів. Нові програми штучного інтелекту безумовно необхідні у кожному медичному закладі. Вони допомагають, у тому числі ефективно керувати немедичними ресурсами та лікарняними процедурами, використовуючи спеціальні ресурси ШІ, – розповів президент Центру Слуху і Мови МЕДІНКУС. ШІ дає можливість вносити покращення та конкретні дії, необхідні у даному медичному закладі, що автоматично пов’язано з підвищенням ефективності.
Штучний інтелект також суттєво впливає на управління документацією та медичними даними. Правильно впорядковані, закріплені за конкретними аналізами та звітами медичні дані дозволяють лікарям та адміністративному персоналу ефективно та швидко отримувати доступ до необхідної інформації. Дані про пацієнтів, зібрані в одному місці, дозволяють дуже легко поставити точний діагноз і почати відповідне лікування, що підвищить ефективність методів лікування, що застосовуються, і позитивно позначиться на якості життя пацієнтів.
Сучасні технології, безперечно, приносять прорив і користь будь-якій галузі, яка вирішила використати штучний інтелект.