Ізнар-Богданова Оксана Ігорівна – керівник Чорноморського Центру Слуху i Мови Медінкус в Одесі
Закінчила Одеський Національний Медичний Університет в 1995 р. З 1997 по 2011 рр. працювала дитячим лікарем – отоларингологом у відділенні екстреної хірургічної допомоги Одеської обласної дитячої клінічної лікарні. Виконувала функції обласного дитячого сурдолога та завідуючої обласного дитячого сурдологічного кабінету з 2002 по 2011 рр. З 2002 р. співпрацює зі світовими лідерами виробництва слухових апаратів.
З 2011 р. керує Чорноморським Центром Слуху i Мови Медінкус.
Присвоєно вищу кваліфікаційну категорію зі спеціальностей дитяча отоларингологія, сурдологія, організація і управління охороною здоров’я. Володіє сучасними знаннями в отоларингології, сурдології, використовує сучасні методи дослідження стану слуху пацієнтів. Постійно займається самовдосконаленням, підвищує свій професійний рівень, бере участь в регіональних та міжнародних наукових конференціях.
Белічко Анастасія Юріївна – лікар-отоларинголог, лікар-отоларинголог дитячий
Стаж роботи за фахом 6 р. Загальний стаж роботи – 12 р.
2008-2014 р. навчалася в Одеському Національному Медичному Університеті, факультет Лікувальна справа. 2014-2016 рр. інтернатура за фахом – отоларингологія, 2016-2018 рр. – клінічна ординатура за фахом – отоларингологія на базі Одеського Національного Медичного Університету. На теперішній час є лікарем 1 кваліфікаційної категорії.
З 2015 р. працює в Чорноморському Центрі Слуху i Мови Медінкус в Одесі.
Володіє сучасними знаннями в отоларингології, сурдології. Постійно займається самовдосконаленням, підвищує свій професійний рівень, приймаючи участь в регіональних та міжнародних наукових конференціях.
Діагностика та лікування гострих запалень ЛОР-органів (гострі зовнішні та середні отити, тонзиліти, фарингіти, риносинусити, неврити слухового нерва).
Володіє сучасними методами досліджень лор-органів – ендоскопія носа, глотки, гортані, вуха, мікроскопія вуха, методами діагностики порушень слуху (аудіометрія, імпедансометрія).
Лікування запалень глоткового та піднебінних мигдаликів, хронічних синуситів, алергічних ринітів, поліпозних синуситів, ексудативних отитів та спричинених ними кондуктивної приглухуватості.
Сокольский Петро Борисович – лікар-отоларинголог дитячий
Стаж роботи за фахом 22 р.
Навчався (1991-1997 рр.) та пройшов спеціалізацію з дитячої отоларингології (1997-1998) в Одеському Національному Медичному Університеті.
З 1999 р. працює дитячим лікарем-отоларингологом у відділенні екстреної хірургічної допомоги та обласній поліклініці Одеської обласної дитячої клінічної лікарні.
З 2012 р. має вищу кваліфікаційну категорію.
З 2019 р. працює в Чорноморському Центрі Слуху i Мови Медінкус в Одесі.
Володіє різноманітними навиками діагностики, амбулаторного прийому пацієнтів, надання невідкладної екстреної допомоги, лікування хворих з патологією ЛОР-органів, використовує консервативні та хірургічні методи лікування. Володіє сучасними знаннями в отоларингології, сурдології. Постійно займається самовдосконаленням, підвищує свій професійний рівень, приймаючи участь в регіональних та міжнародних наукових конференціях.
Рогач Костянтин Костянтинович
Спеціалізація: сімейний лікар, лікар-фтизіатр, лікар-педіатр, організація і управління охороною здоров’я.
1999-2005 рр. – навчався в Одеському Національному Медичному Університеті, факультет – педіатрія.
2005-2007 рр. – інтернатура за спеціальністю – педіатрія.
2011 р. – спеціалізація «Організація та управління охороною здоров’я» на базі Одеського Національного Медичного Університету.
2013 р. – спеціалізація – фтизіатрія на базі Запорізької Медичної Академії післядипломної освіти.
Стажування у шпиталі «Germans Trias i Pujol Foundation» Барселона, Іспанія.
2017 р. – спеціалізація «Загальна практика – Сімейна медицина» на базі Одеського Національного Медичного Університету.
З 2018 р. працює в Центрі Слуху і Мови Медінкус.
Бере участь в проекті «Партнерство з контролю за туберкульозом в Україні» за підтримки USAID Міжнародної організації PATH.
Володіє сучасними знаннями в отоларингології, сурдології. Постійно займається самовдосконаленням, підвищує свій професійний рівень, приймає участь в регіональних та міжнародних наукових конференціях.
Сапова Світлана Іллівна 1970 р.н. – медична сестра.
Закінчила в 1989 р. Одеське медичне училище №2. 2013 р. проходила курси підвищення кваліфікації та перепідготовки медсестер процедурних кабінетів з присвоєнням вищої кваліфікаційної категорії.
З 2014 р. працює в Чорноморському Центрі Слуху i Мови Медінкус в Одесі.
Лукашевич Людмила Дмитрівна – вчитель-дефектолог (сурдопедагог)
Навчалась (2005-2010 рр.) в Національному Педагогічному Університеті імені М.П. Драгоманова.
Спеціальність – дефектологія, 1 кваліфікаційна категорія. Стаж роботи за фахом 10 років.
З 2011 р. працює в Чорноморському Центрі Слуху i Мови Медінкус в Одесі.
Володіє сучасними знаннями з реабілітації дітей з вадами слуху, з кохлеарними імплантами та слуховими апаратами віком від 6 місяців, психофізіологічними та психолінгвістичними основами слухо-мовленевої реабілітації, методиками розвитку рухових, слухових, комунікативних, мовленевих навиків дітей зі зниженим слухом.
Постійно підвищує свій професійний рівень, відвідує курси удосконалення вчителів із спеціальності дефектолог (сурдопедагог), сурдопедагогіка і жестова мова. Приймає участь в регіональних та міжнародних науково-практичних конференціях.
Швець Сніжана Володимирівна, психолог
Спеціальності: дитячий та сімейний психолог, психотерапевт з гештальт-терапіі, RPT терапевт (техніка особистісного зростання), дитячий корекційний психолог (аутизм, затримка психологічного розвитку, затримка психомовленнєвого розвитку, синдром Дауна).
Стаж роботи за фахом 7 років.
В 2002р. закінчила Одеський Національний Педагогічний Університет, а 2013 р. закінчила Південноукраїнський Педагогічний Університет імені К.Д.Ушинського, факультет – психологія.
2016 р. отримала диплом RPT терапевта.
2020 р. закінчила Московський гештальт університет за спеціалізацією дитячий і сімейний психотерапевт.
Володіє різними психотерапевтичними техніками: піщана терапія, арт-терапія.
Постійно розвиває свій професійний рівень, бере участь в регіональних та міжнародних конференціях.
Елчуева Вікторія Володимирівна, логопед
Педагогічний стаж 28 років. Закінчила в 1992 р. Одеське педагогічне училище за спеціальністю «Дошкільна педагогіка», а в 1998 р. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за спеціальністю «Логопед. Учитель початкових класів для дітей з важкими порушеннями мови». Досвід роботи логопедом в дошкільних закладах. В 2013 р. присвоєно вищу кваліфікаційну категорію.
Постійно підвищує професійний рівень, приймає участь в семінарах та конференціях Асоціаціі практикуючих логопедів України регіонального та міжнародного рівня.
Професійні навички: логопедичний масаж, розвиток мовного дихання, корекція вимови звуків, розширення словникового запасу мови, развиток зв’язного мовлення, удосконалення лексико-граматичного стану мовлення, фонематичного слуху. Запуск мовлення при затримці темпа мовлення. Розвиток мови та пізнавальних психічних процесів у дітей та дорослих зі слуховими порушеннями, користувачів кохлеарних імплантів та слухових апаратів. Підготовка до школи. Корекція порушень усного та писемного мовлення (дисграфія, дислексія) у дітей з загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мови.
Шелепова Марина Валеріївна, логопед
З 2005 р. працювала педагогом раннього розвитку в приватних дошкільних закладах. Закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського в 2014 р. за спеціальністю «Логопед-дефектолог. Учитель початкових класів для дітей з глибокими порушенниями мовлення». З 2016 р. працюю логопедом в Центрі психічного здоров’я при психо-неврологічному диспансері.
Постійно відвідую семінари та тренінги з підвищення професійного рівня, приймаю участь в регіональних та міжнародних конференціях Асоціаціі практикуючих логопедів України регіонального та міжнародного рівня.
Професійні навички та послуги: логопедичний масаж, развток мовленевого дихання, корекція вимови звуків, розширення словникового запасу мови, развиток зв’язного мовлення, удосконалення лексико-граматичного стану мовлення, развиток фонематичного слуху. Запуск речи при темповой задержке. Запуск мовлення при затримці темпа мовлення. Розвиток мови та пізнавальних психічних процесів у користувачів кохлеарних імплантів та слухових апаратів. Підготовка до школи. Корекція порушень усного та писемного мовлення (дисграфія, дислексія) у дітей з загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мови.